REGULAMIN LA BOMBA! 2025

1 POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Regulamin określa zasady udziału w Festiwalu La Bomba! 2025
  2. Użyte w niniejszym Regulaminie wyrażenia oznaczają:
    a) Organizator – Fundacja Just Move Dance z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Zelwerowicza 18a, NIP: 8971935648.
    b) Uczestnik – osobę spełniającą warunki uczestnictwa zgodnie z § 2 niniejszego Regulaminu.
    c) Wydarzenie – Festiwal La Bomba! 2025.

2 ZASADY I WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. W Wydarzeniu mogą wziąć udział wyłącznie Uczestnicy, zarejestrowani do udziału w Wydarzeniu zgodnie z postanowieniami
    niniejszego Regulaminu.
  2. Warunkiem udziału w Wydarzeniu jest:
    a) podpisanie oświadczenia zdrowotnego oraz deklaracji, gdzie uczestnik potwierdza, że jest świadomy zagrożeń wynikających z charakteru warsztatów, których jest uczestnikiem;
    b) wyrażenie odrębnej zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika podanych w zgłoszeniu, o którym mowa powyżej;
    c) wyrażenie zgody na nieodpłatne wykorzystanie utrwalonego w formie fotografii lub zapisu wideo wizerunku Uczestnika w przekazach medialnych oraz w materiałach promocyjnych Organizatorów, w zakresie określonym w ust. 4 poniżej.
  3. Wzory powyższych oświadczeń zostaną udostępnione w formularzu rejestracyjnym jak i na stornie www festiwalu.
    Powyższe oświadczenia podane w zgłoszeniu stanowią integralną część regulaminu. Brak podania jakiegokolwiek oświadczenia uniemożliwi udział Uczestnika w Wydarzeniu co szczegółowo uzasadnia niniejszy regulamin.
  4. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa klientów w wydarzeniu. Uczestnik zajęć oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania przebiegu wydarzenia, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Uczestnik zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę uczestnika organizator każdorazowo
    usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowany tylko przez kanały należące lub powiązane z organizatorem. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni uczestnicy chcieliby zostać utrwaleni.
    Materiały są wykorzystywane do promocji oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie wydarzenia czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w wydarzeniu, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.

3 ZGODA NA UDZIAŁ W ZAJĘCIACH

Oświadczam, że korzystam z obiektu lub biorę udział w zajęciach z własnej, nieprzymuszonej woli i jestem świadoma/y wiążącego się z moją decyzją ryzyka. Deklaruje, że zdaje sobie sprawę z możliwości kontuzji i w razie jakiegokolwiek zdarzenia podczas pobytu w obiektach w których odbywa się wydarzenie lub w niedalekiej odległości od placówki, w wyniku którego w tym dniu doznam uszczerbku na zdrowiu lub niepożądanych uszkodzeń ciała, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń, uwag instruktora, wykorzystania dowolnego sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub niezachowania zasad bezpieczeństwa zapisanych w regulaminie, deklaruje, że nie będę rościł(a) praw do odszkodowania ani zadośćuczynienia zarówno w kierunku Fundacji Just Move Dance, jak i trenera prowadzącego. Potwierdzam to podpisem poniżej.

4 ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

  1. Organizator informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca wydarzenia. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez nadzoru, w celu zminimalizowana ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy.
    Uczestnik deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież lub pozostawione na terenie wydarzenia rzeczy doznają uszkodzenia lub zaginą w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia (zabrania ich ze sobą na salę), mimo zaleceń ze strony Organizatora. Uczestnik taką deklaracje składa podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu.
  2. Organizator informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia uczestnika zajęć. Jednocześnie Uczestnik deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora. Uczestnik taką, szczegółową deklaracje składa podpisując oświadczenie zdrowotne oraz oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu.
    a) Podczas zajęć uczestnik jest zobowiązany do informowania instruktora o złym samopoczuciu, kontuzjach, zaleceniach lekarskich oraz wszelkich zdarzeniach, które zagrażają zdrowiu jego oraz pozostałych osób na sali.
    b) Uczestnicy mają obowiązek zgłosić wszelkie zauważone uszkodzenia na sali od razu trenerowi lub Organizatorowi.
  3. Niezależnie od powyższego Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania udziału w Wydarzeniu Uczestnikom, którzy w jego ocenie wymagają interwencji medycznej lub opieki w innym zakresie bądź też ze względu na swoje zachowanie stwarzają zagrożenie dla siebie, innych Uczestników Wydarzenia lub przedstawicieli Organizatora bądź osób współpracujących lub pomagających Organizatorowi w realizacji tego Wydarzenia, jak również sponsorów i partnerów Wydarzenia.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w Wydarzeniu Uczestnikowi, który znajduje się w stanie po spożyciu alkoholu lub substancji odurzających, agresywnemu, w stroju zagrażającym bezpieczeństwu (m.in. buty z kolcami), a także podejmującemu jakiekolwiek działania, które mogą zagrażać zdrowiu lub życiu pozostałych Uczestników oraz przedstawicieli Organizatora, osób współpracujących lub pomagających Organizatorowi w realizacji tego Wydarzenia, sponsorów i partnerów Wydarzenia. Osoby, które w ocenie Organizatora zachowują się w sposób niewłaściwy mogą zostać usunięte w trybie natychmiastowym z Wydarzenia.
  5. Z racji charakteru wydarzenia uwzględniającego edukację ruchową oraz prawdopodobieństwo kontuzji powstałych w wyniku niedokładnego wypełniania poleceń prowadzącego, Uczestnik podpisuje dodatkowe oświadczenie zdrowotne, mające na celu deklaracje stanu zdrowia przez Uczestnika.
  6. Każdy Uczestnik deklaruje, że osobiście odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone przez niego na terenie obiektu, w którym odbywa się Wydarzenie. W tym szkody fizyczne i materialne, za które deklaruje zadośćuczynić zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Cywilnego.
  7. Procedury formalne, bez których Organizator nie będzie mógł zrealizować usługi względem Uczestnika to:
    a) Akceptacja regulaminu
    b) Akceptacja sposobu przetwarzania danych
    c) Podpis pod oświadczeniem zdrowia
    d) Podpis pod oświadczeniem znajomości regulaminu oraz zasad obowiązujących na Wydarzeniu
    e) Zgoda na oświadczeniu dotyczącym publikowania wizerunku (ten wymóg będzie zgodny z postanowieniami regulaminu w pkt. 4 §2)
  8. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.
  9. Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.

5 CHARAKTER WYDARZENIA

  1. Organizator informuje, iż przedmiotem usługi jest wydarzenie o charakterze sportowo-edukacyjnym, polegające na zajęciach tanecznych oraz edukacji ruchowej.
  2. Każda osoba, która przebywa na terenie Wydarzenia, musi znajdować się na liście uczestników, będącą potwierdzeniem uczestnictwa w wydarzeniu. Osoba, której personalia nie widnieją na liście zmuszona jest opuścić teren Wydarzenia w trybie natychmiastowym, chyba że administracja lub kierownictwo zdecydują inaczej. Każda lista określa precyzyjnie czas, godzinie oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie Wydarzenia, w wybranych godzinach, na określonych w regulaminie zasadach. Nie można przebywać na Wydarzeniu poza wyznaczonymi warunkami.
  3. Zajęcia prowadzone podczas Wydarzenia są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.
  4. Organizator nie oferuje Uczestnikom zajęć opartych o ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki. Wszelkie utwory wykorzystywane podczas treningów mają charakter prywatny. Uczestnik deklaruje, że nie wpływają one na decyzję o zakupie usługi, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha ich dla poprawy własnego nastroju. Uczestnik taką deklaracje składa podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu.
  5. Trener na Wydarzeniu prowadzi zajęcia techniczne oparte na krótkich sekwencjach połączonych ruchów lub figury czy triki. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wytupywanie go nogą, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (instruktora) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych figur czy elementów, jest również dla wielu pracowników (instruktora) sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą.
  6. Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej pobytu na terenie Wydarzenia bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Wydarzenia zajęć, wizerunku trenera czy innych uczestników zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.
  7. W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w jaki sposób są przetwarzane Wasze dane są dostępne tutaj: https://labombafestival.pl/polityka-prywatnosci-cookies/
  8. Sposób prowadzenia zajęć, sekwencje ruchów, metodyka oraz całokształt organizacyjny jest autorskim tworem przygotowanym przez Organizatorów jak i osoby zatrudnione w oparciu o poszczególne umowy. Całość ta jest objęta prawami autorskimi i zastrzega się, że jest wyłączną własnością Organizatorów lub innych podmiotów, jeśli wynika tak z odrębnej umowy. Wszelka próba kopiowania, udostępniania, naśladowania oraz zwielokrotniania w oparciu o ustawę o prawach autorskich, znajdzie swoje konsekwencje na drodze sądowej, bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.

6 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. W przypadku nieuiszczenia opłaty w wyznaczonym terminie, będziemy się kontaktowali w sprawie płatności – brak odpowiedzi oznaczaś skrelenie z listy uczestników.
  2. Grupy zniżkowe – każdy może stworzyć grupę zniżkową. Chęć utworzenia grupy wystarczy zgłosić na maila labombafestival@gmail.com.
  3. Zniżki grupowe – podczas wyboru rodzaju wejściówki w przypadku formularza google – należy wybrać grupę zniżkową.
    WAŻNE – zniżka grupowa/discount code obowiązuje tylko przy zapisie, nie może zostać dodana po uiszczeniu płatności.
  4. Przy zakupie passa obowiązuje 14-dniowa polityka zwrotu. Po 14-stym dniu od daty zakupu nie przyjmujemy zwrotów passów niezależnie od przyczyny. Dotyczy to również wszelkich wypadków losowych i sytuacji nadzwyczajnych. Liczona jest data zaksięgowania płatności.
  5. W przypadku zakupu passa po 21.02.2025 (w czasie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem festiwalu), konsument wyraża zgodę, że po zakupie traci prawo do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku rezygnacji z udziału w festiwalu uczestnik ma możliwość przepisania passa na inną osobę. Do daty 28.02.2025 przepisanie jest darmowe. Od 01.03.2026 obowiązuje opłata manipulacyjna w wysokości 60 zł/ 15 euro.
  7. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w line-up instruktorów oraz w grafiku zajęć. Nie jest to podstawą do zwrotów.
  8. Jeżeli z powodów osobistych nie przyjedziesz na wydarzenie – nie jest to podstawą do zwrotu pieniędzy.

Regulamin serwisu internetowego LA BOMBA!

1 Postanowienia wstępne

  1. Serwis internetowy Just Move Dance dostępny pod adresem internetowym www.labombafestival.pl, prowadzony jest przez Fundację Just Move Dance z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Zelwerowicza 18a, NIP: 8971935648.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
  3. Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady stanowiące prawne podstawy korzystania z Usługi w Serwisie. Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

2 Definicje

Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

  1. Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy regulamin.
  2. Just Move Dance, Sprzedającym lub Sprzedawcy – należy przez to rozumieć Fundację Just Move Dance z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Aleksandra Zelwerowicza 18a, NIP: 8971935648.
  3. Klientach – należy przez to rozumieć osoby, które korzystają z usług Sprzedającego
  4. Konsumentach – należy przyjąć, że jest to Uczestnik w formie osoby fizycznej zawierająca ze Sprzedawcą (organizatorem) umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Przedsiębiorcy o cechach konsumenta – należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego
  6. Przedsiębiorcy – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
  7. Sklepie – sklep internetowy / serwis prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.labombafestival.pl
  8. Umowie zawartej na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  9. Zamówieniu – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży usługi lub usług ze Sprzedawcą.
  10. Koncie – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  11. Formularzu rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  12. Formularzu zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka.
  13. Koszyku – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
  14. Produkcie – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  15. Umowie Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
  16. Haśle – ciąg znaków, definiowany przez użytkownika lub generowany przez Serwis w procesie odzyskiwania hasła.
  17. Nazwie użytkownika (Loginie) – unikalny identyfikator Użytkownika definiowany przez Użytkownika podczas procesu rejestracji.
  18. Logowaniu – potwierdzenie tożsamości Użytkownika zarejestrowanego poprzez podanie nazwy użytkownika i hasła.

Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Aleksandra Zelwerowicza 18a, 53-676 Wrocław
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: labombafestival@gmail.com
  3. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 28 1140 2004 0000 3102 8470 4219 (mBank)
  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome.
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies.

5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. 
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. 
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

Zasady składania Zamówienia

Zamówienia można składać́ 24 godziny na dobę̨. W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  2. złożyć Zamówienie bez rejestracji;
  3. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia,
  4. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
  5. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

Oferowane metody płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności [proszę o weryfikację i ewentualne wykreślenie]:
    • Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
    • Płatności elektroniczne
    • Płatność kartą płatniczą.
  2. Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
    • płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  4. Usługa jest wykonywana w terminie wybranym przez Klienta spośród dostępnych przedstawionym przez Sprzedawcę:
    • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży z Konsumentem jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta. 
  3. W przypadku Umowy, która opiera się o regularne wpłaty (wpłaty miesięczne, trymestralne) termin wskazany w ust. 1 biegnie od dokonania pierwszej wpłaty.
  4. Konsument jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu. 
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. 
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta jak i Przedsiębiorcę o cechach konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle w odpowiedzi na podany przez zgłaszającego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. 
  7. Skutki odstąpienia od Umowy:
    • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą. 
    • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, Jeżeli Konsument jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta wyrazi zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od zawarcia Umowy Sprzedaży, zostanie mu zwrócona opłata pomniejszona proporcjonalnie o wykorzystaną część usługi. 
    • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami. 
  8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 
    • o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy. 
    • o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta, jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy. 

10 Reklamacja i gwarancja

  1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi usługę wolną od wad.
  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionej u Sprzedawcy usługi Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  6. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie usługi lub produktu.

11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.phphttp://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 
  2. Konsument jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • Kupujący określony w pkt 2 uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.  
    • Kupujący określony w pkt 2 uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.  
    • Kupujący określony w pkt 2 może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

12 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. 
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  6. Szczegóły i sposób przetwarzania danych są dostępne tutaj w polityce prywatności.

13 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez stronę internetową zawierane są w języku polskim. 
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa czy zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem i będzie wymagał jego potwierdzenia. 
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.  
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Regulamin działalności klubu sportowego Fundacja Just Move Dance z siedzibą we Wrocławiu

Postanowienia ogólne

§ 1

  1. Klub sportowy został powołany w Fundacji „Just Move Dance” z siedzibą we Wrocławiu (dalej: Fundacja) i zwany jest dalej „Klubem Sportowym” lub “Klubem”.
  2. Klub jest dobrowolnym, samorządnym, trwałym zrzeszeniem, które może prowadzić odpłatną działalność statutową.
  3. Klub we własnym imieniu może nabywać prawa, w tym własność i inne prawa rzeczowe, zaciągać zobowiązania, pozywać i być pozywane.
  4. Klub jest klubem sportowym zgodnie z przepisami Ustawy o sporcie.

§ 2

Podstawą działania Klubu są przepisy Ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U.2022.0.1599 t.j.), Statutu Fundacji Just Move Dance oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.

§ 3

Terenem działalności Klubu jest obszar Rzeczypospolitej Polskiej, przy czym w zakresie niezbędnym dla właściwego realizowania celów może on prowadzić działalność także poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

§ 4

Siedzibą Klubu sportowego jest Wrocław.

Cele i środki działania

§ 5

Celem działania Klubu sportowego jest:

  1. Krzewienie pasji i animacja społeczno-kulturalna wśród dzieci, młodzieży i osób dorosłych,
  2. Wspieranie, rozwój, promocja i upowszechnianie sportu i kultury fizycznej wśród
    dzieci i młodzieży,
  3. Krzewienie pasji do sportu wśród dzieci, młodzieży i osób dorosłych,
  4. Podejmowanie działań których następstwem będzie inspirowanie młodych ludzi do pielęgnowania swoich pasji,
  5. Promocja aktywnego wypoczynku,
  6. Organizacja, rozwój i popularyzacja różnych form tańca, kultury i sztuki oraz innych aktywności,
  7. Pomoc rodzinom dzieci i młodzieży znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej oraz pomoc w wyrównywaniu szans tych rodzin,
  8. Podejmowanie działań na rzecz promocji ruchu, ekologii i edukacji,
  9. Organizacja, rozwijanie działalności prowadzącej do utrzymania i podnoszenia sprawności fizycznej społeczeństwa: dorosłych, młodzieży i dzieci,
  10. Propagowanie zdrowego stylu życia wśród dzieci, młodzieży i osób dorosłych,
  11. Rozwijanie zamiłowania do systematycznego uprawiania różnych form aktywności i sportu w różnych środowiskach,
  12. Organizacja współzawodnictwa sportowego,
  13. Ochrona i promocja zdrowia,
  14. Pobudzanie i stymulowanie pasji twórczej dzieci i młodzieży, dorosłych,
  15. Wyrównywanie szans dzieci i młodzieży w dostępie do edukacji i kultury,
  16. Pomoc młodzieży w przezwyciężaniu trudnych sytuacji życiowych i barier w rozwoju swojego talentu,
  17. Pobudzanie i stymulowanie aktywności społecznej i kulturalnej w szczególności wśród dzieci i młodzieży,
  18. Wspieranie rozwoju utalentowanych młodych sportowców i artystów, w zakresie sportu, rekreacji, tańca, ekologii i sztuki,
  19. Nawiązywanie współpracy ze środowiskami i organizacjami o podobnych celach,
  20. Inicjatywy związane z ekologią i zdrowym trybem życia,
  21. Promowanie postaw odpowiedzialnych wobec natury, zwierząt i otoczenia,
  22. Wspieranie i organizowanie wypoczynku dzieci, młodzieży i dorosłych,
  23. Wspieranie idei wolontariatu, promocja i organizacja wolontariatu,
  24. Pomoc osobom starszym i seniorom z problemami zdrowotnymi,
  25. Szkolenie w zakresie profilaktyki zdrowotnej dla osób starszych i seniorów,
  26. Prowadzenie zajęć w zakresie aktywności wyciszających oraz innych form aktywności i odbudowy zdrowia dla osób podatnych na trudności metaboliczne lub otyłość oraz z problemami z krążeniem,
  27. Działalność na rzecz dzieci i młodzieży, w tym terapie wspierające ich rozwój społeczny, emocjonalny, fizyczny, psychiczny i umysłowy,
  28. Popularyzacja wiedzy z zakresu wychowania dzieci i młodzieży oraz rozwój umiejętności wychowawczych rodziców i osób pracujących z dziećmi i młodzieżą,
  29. Działania związane z rehabilitacją ruchową i fizjoterapią.

§ 6

Klub sportowy realizuje swoje cele poprzez:

  1. Organizowanie zajęć sportowych, tanecznych, kulturalnych, plastycznych, artystycznych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych,
  2. Organizowanie warsztatów, turniejów, zgrupowań, dla dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych,
  3. Organizację wypoczynku w tym: obozów, kolonii, obozów sportowych, obozów wypoczynkowych dla dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych,
  4. Organizację akcji społecznych, sympozjów, seminariów, wykładów, warsztatów spotkań, kursów konferencji i innych wydarzeń szkoleniowych związanych z tematyką animacji społeczno-kulturalnej i aktywności fizycznej,
  5. Opiekę i wspieranie ponadprzeciętnych utalentowanych młodych sportowców, w szczególności poprzez przyznawanie stypendiów oraz nagród,
  6. Opiekę i wspieranie utalentowanych młodych artystów, w szczególności poprzez przyznawanie stypendiów oraz nagród,
  7. Organizowanie działalności informacyjnej i wydawniczej w zakresie objętym celami Fundacji,
  8. Propagowanie rozwoju pasji, aktywności sportowej i zdrowego trybu życia w szkołach podstawowych oraz ponad podstawowych,
  9. Prowadzenie kampanii społecznych promujących życie z pasją,
  10. Prowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia dzieci, młodzieży oraz dorosłych w szkołach, świetlicach, ośrodkach kultury, ośrodkach opiekuńczo-wychowawczych, ośrodkach edukacyjnych, ośrodkach pomocy społecznej, obozach wypoczynkowych, obozach sportowych, koloniach i innych,
  11. Współdziałanie w realizacji państwowego programu upowszechniania kultury fizycznej i profilaktyki zdrowotnej,
  12. Prowadzenie klubu sportowego,
  13. Wykonywanie zadań zleconych w zakresie sportu i upowszechniania kultury oraz kultury fizycznej,
  14. Organizowanie zawodów oraz masowych imprez sportowo –rekreacyjnych,
  15. Propagowanie uprawiania różnych form aktywności, a także upowszechnianie i stosowanie innych form aktywnego wypoczynku,
  16. Opracowywanie, w ramach fundacji, planów i kierunków szkolenia oraz doszkalania trenerów, instruktorów, sędziów, zawodników, działaczy społecznych i pracowników etatowych oraz weryfikacja metod szkolenia przy współpracy z instytucjami i uczelniami zajmującymi się problematyką różnych form aktywności, sportu i innych aktywności oraz wspieranie rozwoju utalentowanych młodych artystów, w zakresie sportu, rekreacji,
  17. Prowadzenie działalności wydawniczej, oświatowej, szkoleniowej i popularyzatorskiej oraz inicjowanie i popieranie prac naukowo-badawczych w zakresie tańca. Działalność statutowa jest niedochodowa,
  18. Udzielanie licencji zawodnikom działającym w ramach Fundacji,
  19. Organizowanie koncertów, imprez kulturalnych, przeglądów i festiwali oraz konkursów z udziałem wykonawców krajowych i zagranicznych,
  20. Współpracę z władzami samorządowymi i rządowymi,
  21. Współpracę z krajowymi i zagranicznymi organizacjami działającymi w zakresie objętym celami Fundacji oraz współpracę z innymi instytucjami bądź osobami fizycznymi wykazującymi zainteresowanie działalnością Fundacji,
  22. Uczestniczenie w imprezach kulturalnych i sportowych na terenie kraju i poza jego granicami,
  23. Realizowanie międzynarodowych projektów, warsztatów oraz wymian młodzieży,
  24. Organizowanie i pozyskiwanie środków krajowych i zagranicznych na zakupu wyposażenia potrzebnego do funkcjonowania placówek oświatowych, wychowawczych oraz świetlic,
  25. Organizowanie i tworzenie przedstawień artystycznych,
  26. Organizowanie zbiórek pieniężnych i rzeczowych,
  27. Organizowanie lub współorganizowanie i pozyskiwanie środków krajowych i zagranicznych na realizację różnych form wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, młodzieży i dorosłych,
  28. Promocja nietypowych zainteresowań oraz młodych artystów,
  29. Organizowanie i pozyskiwanie środków krajowych i zagranicznych na pomoc stypendialną dla uzdolnionych dzieci i młodzieży w tym przyznawanie nagród i stypendiów wspierających działalność osób prawnych oraz innych nieposiadających osobowości prawnej prowadzących działalność zbieżną z celami Fundacji,
  30. Działalność na rzecz integracji europejskiej oraz rozwijania kontaktów i współpracy między społeczeństwami,
  31. Działania promocyjno-reklamowe,
  32. Pomoc osobom starszym i seniorom z problemami zdrowotnymi.
  33. Szkolenie w zakresie aktywności kulturalnych, sportowych i ekologicznych dla osób starszych i seniorów,
  34. Prowadzenie zajęć z zakresu aktywności wyciszających oraz innych form aktywności i odbudowy zdrowia dla osób podatnych na trudności metaboliczne lub otyłość oraz z problemami z krążeniem.

Członkostwo

§ 7

  1. Członkiem Klubu sportowego może zostać osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych i niepozbawiona praw publicznych, która złoży pisemne oświadczenie o przystąpieniu do Klubu oraz akceptacji jego Regulaminu i zostanie przyjęta przez Zarząd Fundacji.
  2. W przypadku odmowy przyjęcia do Klubu kandydatowi na członka przysługuje odwołanie do Zarządu Fundacji w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji o odmowie przyjęcia go do Klubu.
  3. Utrata członkostwa następuje w przypadku:
  4. śmierci członka,
  5. pisemnej rezygnacji złożonej na ręce Zarządu Fundacji,
  6. utraty pełnej zdolności do czynności prawnych,
  7. utraty praw publicznych,
  8. wykluczenia członka Klubu z powodu:
  9. niepłacenia składek członkowskich przez okres 12 miesięcy,
  10. nieprzestrzegania uchwał władz Klubu oraz postanowień niniejszego Regulaminu.

4.     Decyzję o wykluczenia członka ze Klubu podejmuje Zarząd Fundacji.

§ 8

Członkowie mają prawo:

  1. korzystania z wszelkich form działalności Klubu;
  2. udziału w wydarzeniach oraz imprezach organizowanych przez Klub;
  3. uczestniczyć we wszystkich przedsięwzięciach realizowanych w ramach zadań statutowych Klubu, które są do nich adresowane;
  4. uczestniczyć w festiwalach, w wydarzeniach, eventach, zawodach, imprezach sportowych i rekreacyjnych organizowanych przez Klub.

§ 9

Członkowie mają obowiązek:

  1. brania udziału w działalności Klubu i realizacji jego celów;
  2. troszczyć się o dobro i rozwój Klubu;
  3. dbać o sprzęt i urządzenia Klubu;
  4. przestrzegania statutu i uchwał władz Klubu;
  5. regularnego opłacania składek.

Organy Klubu

§ 10

  1. Organem Klubu jest: Zarząd Fundacji, zwany dalej “Zarządem”.
  2. Członkowie Zarządu mogą otrzymywać wynagrodzenie z tytułu pełnienia swoich funkcji.

§ 11

  1. Zarząd składa się z co najmniej jednej osoby.
  2. Jeżeli Zarząd jest wieloosobowy to składa się on z Prezesa Zarządu oraz Członków Zarządu.
  3. Członkowie Zarządu są powoływani i odwoływani przez Fundatora.
  4. Członkostwo w Zarządzie Fundacji ustaje w przypadku odwołania, rezygnacji z członkostwa, śmierci członka Zarządu.
  5. Kadencja Zarządu trwa pięć lat.
  6. Funkcję Prezesa Zarządu lub Członka Zarządu można pełnić przez więcej niż jedną kadencję.
  7. W razie zmian w składzie Zarządu w ciągu kadencji okres pełnienia funkcji przez nowo powołanych członków kończy się z upływem kadencji całego Zarządu.
  8. Funkcję Prezesa lub Członka Zarządu może pełnić także Fundator Fundacji.
  9. Fundator Fundacji wchodzi w skład pierwszego Zarządu i obejmuje funkcję Prezesa Zarządu.

§ 12

  1. Zarząd kieruje działalnością Klubu i reprezentuje ją na zewnątrz.
  2. Do zadań Zarządu należy w szczególności:
  3. kierowanie powierzonymi poszczególnym członkom Zarządu działaniami organizacyjnymi Klubu,
  4. uchwalanie rocznych planów finansowych,
  5. uchwalanie regulaminów,
  6. sprawowanie zarządu majątkiem Klubu,
  7. sporządzanie sprawozdań z działalności Klubu,
  8. przyjmowanie darowizn, spadków i subwencji,
  9. podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach nie przekazanych do kompetencji Rady,
  10. reprezentowanie Klubu.
  11. Zarząd podejmuje decyzje na posiedzeniach w formie uchwał powziętych zwykłą większością głosów przy obecności co najmniej Prezesa Zarządu. W przypadku równej liczby głosów decyduje głos Prezesa Zarządu.
  12. Uchwały Zarządu mogą być podejmowane na jego posiedzeniach lub w formie głosowania pisemnego, o ile wszyscy członkowie Zarządu wyrażą zgodę na tę formę głosowania.
  13. Zarząd może powoływać pełnomocników do kierowania wyodrębnionym zakresem spraw należących do zadań Klubu.

§ 13

Członkowie Zarządu mogą pozostawać z Klubem w stosunku pracy.

§ 14

Wynagrodzenie Członków Zarządu i pracowników Fundacji jest wypłacane z wypracowanych środków, bez naruszania zasobów finansowych przekazywanych przez Fundatora Fundacji.

Sposób reprezentacji

§ 15

  1. Oświadczenia woli w imieniu Fundacji we wszystkich sprawach, także majątkowych, składać może każdy członek Zarządu samodzielnie.
  2. Zarząd jest uprawniony do zmiany regulaminu na podstawie uchwały.

Środki finansowe Klubu

§ 16

Dochody Klubu mogą pochodzić w szczególności z:

  1. darowizn, spadków, zapisów;
  2. dotacji i subwencji oraz grantów;
  3. dochodów ze zbiórek i imprez publicznych;
  4. dochodów z majątku Klubu;
  5. dochodów z aktywów, nieruchomości oraz praw majątkowych, w szczególności papierów wartościowych i innych instrumentów finansowych dostępnych na rynku kapitałowym;
  6. odsetek i depozytów bankowych;
  7. prowadzonej działalności odpłatnej statutowej;
  8. dochodów z tytułu udziału w zyskach osób prawnych;
  9. składek członkowskich.

§ 17

  1. Dochody z dotacji, darowizn, spadków i zapisów mogą być użyte na realizację wszystkich celów Klubu, jeżeli ofiarodawcy nie postanowili inaczej.
  2. Klub może gromadzić swoje fundusze w walucie polskiej oraz walutach obcych we właściwych bankach zgodnie z przepisami polskiego prawa dewizowego.

§ 18

Środkami finansowymi Klubu zarządza Zarząd Fundacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niniejszym Regulaminem oraz uchwałami Zarządu Fundacji.

Postanowienia końcowe

§ 19

  1. Klub sportowy ulega rozwiązaniu na podstawie uchwały Zarządu Fundacji.
  2. Podejmując uchwałę o rozwiązaniu Klubu Zarząd Fundacji dokonuje wyboru Likwidatora i określa przeznaczenie pozostałych środków finansowych Klubu.

§ 20

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo o sporcie.

Select your currency
PLN Złoty polski
EUR Euro